Sep. 04, 2013

förlåt för min dåliga bloggning de senaste dagarna, men jag har inte varit hemma så mycket. mitt senaste träningspass gjorde att jag fick tillbaka min inflammation i handen som jag berättade att jag hade för ca två månader sedan. jag har jätte känsliga leder och har lätt för att överanstränga mig. idag känns det lite bättre i handen. trots att jag vet att jag borde vila den så kände jag mig grymt sugen på ett armpass idag, så just nu sitter jag på bussen på väg in till gymmet.
när jag kommer hem från gymmet så ska jag handla massa mat, och sen gå hem och göra matlådor. ska göra lite olika rätter den här gången så det inte blir för långtråkigt. det som står på inköpslistan är: kyckling, kassler, lax, potatis, tomater, morötter och fullkornsris. hoppas alla får en bra dag!

Kommentarer
Heart Anonym

Du undrade varför folk inte kommenterar. Jag gjorde det på förra inlägget. Flera frågor. Svara gärna. :-)

2013-09-04 @ 17:03:15



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


www.iamunstoppable.blogg.se

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0