jag lever.

hej! tänkte bara kika förbi och berätta att jag faktiskt lever. det har varit sjukt mycket för mig de senaste månaderna, och jag har inte haft orken till att blogga. det kommer att komma fler och längre inlägg. men jag måste faktiskt sova nu, eftersom jag jobbar i morgon.


bjuder på en bild på mig och några av mina vänner från helgen. en kväll som började kanonbra, men tyvärr slutade lite sämre än förväntat. och som ni ser så går viktnedgången inte direkt som jag har tänkt mig. jag är tillbaka där jag var för ett år sedan.

Kommentarer
Heart :)

Åh vad glad jag blir!
Slutade läsa din blogg för en period när du hade uppehåll och blev jätteglad när du hade uppdaterat massa igen men blev lika ledsen igen när jag såg att du tagit paus igen, hehehe men jag förstår dig, livet är viktigare!
Du är fin ändå trots att du är tillbaka på ruta ett! Jag är som du vill gå ner i vikt men det blir liksom aldrig av men försöker fokusera på annat nu och slappna av, hellre några (många) kilon för mycket och ett roligt liv. Även om man garanterat kan ha båda, men inte jag just nu.

2014-01-03 @ 17:39:33
URL: http://www.dethararet.blogg.se
Heart martina

Hej!
iblnad gör man rätt i att ta en paus. Jag har precis börjat på mitt 129 försök att gå ner i vikt. suck!
kom ihåg att du är fin som du är!
kram

2014-01-05 @ 01:10:45
URL: http://www.mammansnyaliv.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


www.iamunstoppable.blogg.se

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0