Svar på kommentar

Anonym               
Jag skulle också vilja komma med lite önskemål ang bloggen. Jag är nyfiken! Hur känns det att gå ner i vikt? Hänger du med mentalt? Är du aldrig sugen på nåt onyttigt? Hur gör du för att inte falla för frestelser? Hur gör du när du umgås med andra som äter vanlig mat? Hur gör du när du är bortbjuden på middag t.ex? Jag skulle gärna vilja veta mer hur du tänker ang dåtid, nutid och framtid.
 
svar:
Jättekul att du kommer med önskemål. ibland är det svårt  att veta vad man ska skriva hela tiden,så det är bara roligt att svara på lite frågor. Jag kan börja med att svara på första frågan. Självklart är det hur kul som helst att gå ner i vikt. Det är bland det bästa jag har gjort under hela min livstid. Tyvärr kommer ofta tankarna att det går för sakta, att jag aldrig får något resultat,och att jag knappt orkar vänta nå längre. Men det är ju inte heller meningen att det ska gå så fort. Men jag speglar mig seriöst (utan att överdriva) kanske 2-3 gånger varje dag. Och när man då är så pass van att se sin kropp, så ser man ju inte förändringen på samma sätt. Mentalt har det faktiskt inte hänt mycket alls än tyvärr, men jag har en känsla av att det kommer ganska snart.
 
Självklart är jag ofta sugen på onyttigt. Senaste tiden har det faktiskt inte varit lika mycket som förr dock. Jag ser alltid till att ha frukt med mig,vart jag än går. jag tycker att frukt är så otroligt gott att jag kan äta det som godis. Sen så dricker jag även mycket vatten,vilket faktiskt gör att jag inte blir så sugen. När jag umgås med andra så har jag alltid med mig mat så att jag klarar mig. blir oftast nån matlåda, och shakes. Blir jag bortbjuden på middag så äter jag oftast det som serveras, i liten portion,och mycket sallad. jag dricker alltid vatten till. serveras det efterrätt så gör jag mig en shake. eklare än så blir det inte.
 
Jag tänker skriva ett annat inlägg angående mina tankar, dåtid, nutid, framtid om några veckor., Nu har jag ärligt talat inte tänkt mycket på det alls.
 
Nu ska jag göra mig i ordning inför träningen som bröjar kl 19. Ha en bra dag :)

Kommentarer
Heart Dorseen

Även om du inte ser det själv så verkar mycket ha förändrats inom dig ! :) Har följt dig sen januari och blir uppriktigt glad när jag läser detta ! :)

2013-05-23 @ 11:07:29
URL: http://dorseen.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


www.iamunstoppable.blogg.se

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0