Ni kommer att se mig smal.

En av tabata-övningarna vi kör med är ju boxning. Det är verkligen en sån otroligt härlig känsla, och jag vet att det är så mycket mer än svett som försvinner från mig när jag slår på säcken. under de där 4 minuterna jag står där, så börjar jag alltid tänka som mest. Hur kunde jag låta det gå så här långt? Vad gjorde mig så här fet egentligen? Sen så ser jag alltid ansikten på de människor i högstadiet som alltid mobbade mig. Jag ser dom som har sagt åt mig att jag aldrig kommer att bli smal, att fet, det är den jag är. Jag ser dom som har sagt att jag är så ful för att jag är så fet, dom som har sagt att jag aldrig kommer få en snygg kropp, dom som har sagt att dom blir äcklad av mig för att jag är så fet. Men mest av allt ser jag dom som säger att jag INTE KAN. Ni kommer att se mig smal.
 

Kommentarer
Heart Aida

Bra motivation! Visa dom att de hade fel ;)

2013-05-22 @ 22:07:14
URL: http://www.aidalazarian.blogg.se
Heart Johanna

Dina texter är verkligen sjukt inspirerande. Jag hoppas verkligen att det kommer att fortsätta gå bra för dig, det är du verkligen värd! :) Fortsätt kämpa, och ge aldrig upp!

2013-05-22 @ 22:34:25
Heart Dorseen

Kan bara säga: <3

För jag vet precis vad det är du känner.

2013-05-23 @ 13:03:03
URL: http://dorseen.wordpress.com
Heart Lilly

Blir så motiverad av ditt skrivande!
Du KAN, VILL och du SKA!!! Klara detta!

2013-05-25 @ 04:06:04



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


www.iamunstoppable.blogg.se

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0