min frukost



detta är vad jag åt till frukost i morse. det är verkligen lika gott som det ser ut, och det är så underbart att jag blir på pigg och mår så bra när jag äter herbalife! och mätt är jag i ca fyra timmar efter jag har ätit en sån här. det är så skönt att veta att jag får i mig alla nyttiga näringsämnen jag behöver.

jag har bestämt mig nu för att jag vill börja sälja herbalife. jag har redan hittat några eventuella kunder. och jag vet att produkten är så otroligt bra, så jag vill att det ska spridas vidare så mycket som möjligt! är det någon som är intresserad av att veta mer, så får ni bara fråga. :)

nu ska jag iväg till stan och träna om några timmar. ha en bra dag!

Kommentarer
Heart Maria

Vad är det i den?

2013-05-15 @ 16:41:06
URL: http://MLilja.webblogg.se
Heart Anonym

hur mycket kommer det att kosta för en månad? och hur mycket brukar man gå ner i månaden?

2013-05-17 @ 20:58:41
Heart Junitjej

Det ser gott ut!

2013-05-21 @ 14:26:29
URL: http://www.junitjejen.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


www.iamunstoppable.blogg.se

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0