Jag tänker inte ge upp.

Hej! Jag har något att bekänna för er. Mellan 1:a - 10:e maj så har jag fuskat till och från stort sett varje dag. det har mest varit maten jag har slarvat med, men det har även varit en del socker. Jag har så otroligt lätt att gå upp i vikt att det är helt sjukt! Under dessa 10 dagar gick jag upp 2,5 kilo (ja, det var morgonvikten). Men nu har jag i alla fall skött mig de senaste dagarna, och det ska nu fortsätta på det viset också! Jag har börjat komma igång med viktnedgången nu som bara den. Jag vet inte var det beror på, Herbalife, Grace wellness eller träningen. Det har inte heller så stor betydelse. Det fungerar, och jag tänker fortsätta på det här viset.

Tack för alla som lyfter upp mig när jag ramlar omkull. Ni betyder otroligt mycket!


Kommentarer
Heart Anna

En fråga, har du testat Viktväktarna? Där finns det ju inga förbud. Du kan äta precis vad du vill men du måste hålla dig till rimliga mängder o hålla dig till dina tilldelade points. Jag gick ner 12 kg på ca 5 månader o då åt jag allt, även godis om jag var sugen. Man lär sig att anpassa sina portioner o äta nyttig mat med mycket frukt o grönt. Man ändrar livsstil men tar inte bort det goda. Ett tips om du inte provat...

2013-05-22 @ 11:18:13
Heart Malin

Bra att erkänna, det tyder på att du är ärlig mot dig själv och ångrar dig. Lustigt att man kände lite besvikelse på dig ;) men du verkar ju på gång igen och låter inte den veckan förstöra mer än så vilket så tyder på kämpaglöd och motivation så bara köra på, heja heja

2013-05-22 @ 15:16:08



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


www.iamunstoppable.blogg.se

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0