Grace wellness!

Nu har jag ätit dessa tabletter i 10 dagar, alltså halva tiden av kickoff-perioden (den som ska gå extra snabbt). Jag hade inga förväntningar alls när jag började äta dom här tabletterna. Jag kan ju inte berätta hur det ser ut med vikten osv, vill att ni ska få se min vikt endast på invägningarna. Men jag kan säga att jag är otroligt mycket varmare, jag svettas mycket mer. Och den enda tiden på dygnet då jag faktiskt känner mig hungrig, det är på morgonen innan frukost. Så ja, det fungerar ju! Jag hade absolut inte förväntat mig typ 10 kilo i månaden av de här, utan ett halvt kilo extra varje vecka är ungefär vad jag trodde skulle hända. Hittills går det ju bra, men jag ska försöka att inte väga mig alls nu innan invägningen, så kan jag vara med och gissa också! :)
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


www.iamunstoppable.blogg.se

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0