nytränad!

Kunde inte låta bli. Det blev ett gympass idag också. Och skönt var det! Jag var helt ensam på hela gymmet, så jag tog chansen att testa lite nya maskiner, som jag inte vågar testa när andra ser mig. Gjorde en hel del magövningar på golvet med, så min mage är verkligen helt slut nu! Jag har gått från 23 till 45 kilo på magen sedan första gången jag började träna. Det är så skönt att verkligen känna skillnad.
I morgon blir det ett riktigt lårpass, det var så länge sedan jag tränade dom, och det behövs verkligen nu. Jag tänker  även lägga till lite biceps. 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


www.iamunstoppable.blogg.se

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0