Månadens vikt och mått!

Vikt:

Startvikt: 113 kg
Dagens vikt: 97.5 kg
Viktminskning denna månad: 1.5 kg
Total viktminskning: 15.5 kg


Mått:

Byst: 109 cm (-12 cm)
Midja: 93 cm (-12 cm)
Höft: 117 cm (-10 cm)
Lår: 74 cm (-8 cm)
Överarm: 41 cm (-5 cm)

Total minskning i cm: - 47 cm
Minskning denna månad: 4 cm
 
Egna tankar:
Jag hade förväntat mig att det inte skulle visa mycket resultat den här månaden, så det var jag redan förberedd på. För det första för att jag fuskade i nästa två veckor i början av förra månaden. Jag gick upp ca 3 kilo under den tiden. Men sen så vet jag ju även nu att jag har sämre förbränning, så det är inte lika lätt för mig att gå ner i vikt. Jag har accepterat att jag ska äta som jag gör och träna som jag gör nu, att det här är min livsstil. Jag bryr mig inte om att det står stilla ibland och att jag inte minskar mycket i cm. Jag vet att jag äter rätt, och jag vet att jag tränar rätt. Så länge jag vet det så får jag låta kroppen ta den tid den behöver, och göra sitt. Jag kommer komma dit nån gång.

Kommentarer
Heart Alexsandra

Men det är ju jättebra! Bara kämpa på, du är ju jätteduktig! :D

2013-06-16 @ 19:50:32
URL: http://lovephotoalexsandraa.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


www.iamunstoppable.blogg.se

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0