facebook

snacka om att jag lägger ut mycket angående träning osv på facebook! Men jag tror inte att många alls har insett att det är på riktigt. Jag har valt att vara lite diskret ett tag innan man ser mycket skillnad. För det första för att jag är trött på att räkna ut vad de andra tänker när jag berättar att jag håller på med en viktresa: "igen? Det höll ju inte förra gången, och gången innan det...". Men sen tycker jag om att överraska. Men trots det, så måste jag ju få "skryta" lite om det på facebook. Jag tror att det mest handlar om bekräftelse. Jag behöver höra att jag är duktig.
 
 
 

Kommentarer
Heart Vendela

Du är DUKTIG! :)

2013-06-20 @ 20:26:35



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


www.iamunstoppable.blogg.se

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0