tack för tipsen!

Tack för tipsen om fikabröden! fick ett par kommentarer angående att jag inte skulle äta fikabröd över huvud taget. Men det är min födelsedag, som händer en gång om året. Jag valde mellan att ha en "fuskdag" då och äta vanligt fikabröd, eller att baka sockerfritt. Och jag valde att jag skulle baka sockerfritt. För första gången i hela mitt liv så äter jag sockerfritt på min egen födelsedag (då jag egentligen brukar ha tårtor, kakor, smörgåstårtor och en MASSA socker). Men nu har jag i alla fall snart bestämt mig för allt jag ska ha med, och det blir nog superbra! Jag kommer att lägga ut bilder från min födelsedag och visa allt jag har bakat!
 
Inatt har jag sovit sjukt länge! Jag var så trött igår att jag somnade kl åtta. Jag hade sovit hemma hos sandra och ungarna natten innan, och jag fick tyvärr inte så mycket sömn då. Så det tog jag igen inatt. Jag vaknade kl halv tio i morse, vilket betyder att jag sov 13,5 timmar. Jag brukar sova halva den tiden. Men jag antar att jag behövde sömnen! Nu är jag i alla fall extra pigg! Idag ska jag ha mysdag med mamma hela kvällen. Det här blir sista dagen jag får träffa henne på mer än 3 veckor. så dagens planering är:
Nu - städa
13.30 - äta lunch
14.30 - handla
15.30 - städa det sista
16.30 - baka (sånna där bananbollar jag fick tips om, tänkte testa dom)
17.00 - laga mat och fixa tills mamma kommer hem.
19.00 - kvällsprommenad med mamma.
20.00 - film/spela spel/titta på tv
 
Ha en bra dag!

Kommentarer
Heart Anonym

Hur går det för dig? :-)

2013-07-27 @ 11:15:33
Heart Fitspo

Sockerfritt är gott det med! :)

2013-07-27 @ 17:58:26
URL: http://fitsporations.blogg.se/
Heart Therese

Hur går det för dig? :)

2013-08-01 @ 22:43:02
Heart sara

Hallååå- Hur är det/Hur går det??? :O

2013-08-02 @ 15:26:07
Heart emma

Hur går det för dig?

2013-08-04 @ 15:55:09
Heart My

Kikar in och önskar dig en fortsatt bra dag! :)

2013-08-04 @ 20:56:32
URL: http://nattstad.se/edeenvad



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


www.iamunstoppable.blogg.se

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0