En utmaning till mig själv - och till alla er!

Jag har valt att göra en liten utmaning för mig själv. Den började idag. Det går ut på att jag ska ha tränat 60 timmar tills den sista augusti. Klarar jag utmaningen så kommer jag få belöning av mamma, mormor och pappa. Pappa har redan bestämt vilken belöning han kommer att ge mig. Jag kommer att få gå och få massage hos en tjej här i Tierp som tydligen skulle vara jättebra! Av mamma och mormor vet jag inte riktigt vad jag vill ha. Det ska inte vara pengar i handen, eller något ätbart eller drickbart. Jag vill helst att det ska vara en typ av upplevelse. En ansiktsbehandling kanske? I alla fall.. Utmaningen började idag, och jag har nu tränat sammanlagt en och en halv timme. För att klara  60 timmar tills sista augusti så måste jag träna ca en timme och 15 minuter varje dag, eller två och en halv timme var annan dag. Det jag räknar som träning (det jag kommer att använda mig av) är gym, simning, zumba, promenader och tabata. Det som är eran utmaning här, det är att ni ska gissa på hur många timmar exakt jag kommer att träna till sista augusti (det gör absolut ingenting om ni gissar en liten siffra, man vet ju aldrig vad som händer). Vinnaren kommer att få en länkning, plus att jag kommer att följa personen via bloglovin. Även om du inte har en blogg eller bryr dig om att vinna, var med och tävla ändå. Det är roligare ju fler som är med! 
 
 
 

Kommentarer
Heart Maria

Jag tror du kommer ta denna utmaning på stort allvar så jag tror 62

2013-07-08 @ 10:12:46
URL: http://www.mariachen.blogg.se
Heart sara

Hm... jag VILL tro på dig men... eftersom det blivit fusk hit å dit så vet jag inte :o
1 h 15 min/dag är ju rätt mycket.
Jag gissar på 52,5.
Fast det beror på... vad räknar du som promenad-träning? Vi säger att du går till en kompis som bor 2 km bort, räknas det in i utmaningen då?

2013-07-08 @ 11:19:34
Heart Figaro

Jag tror ju såklart på dig jah!! Så jag tror garanterat att du klarar 60 timmar, men jag gissar på....62 ;) Detta var sjukt smart sätt att motivera sig själv på. Tror jag ska göra nå liknande faktiskt!

Tänker på dig, vi måste ses snart när du kommer hem och luncha eller något. Kram // en som tror på dig.

2013-07-08 @ 12:57:10



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


www.iamunstoppable.blogg.se

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0