dumma tumme!

jag sträckte mig idag på gymmet för att jag tog i så hårt under en övning. så nu har jag inflammation i handen. den går från handleden och genom tummen. det gör så förbannat ont och jag blir så arg! jag vill inte behöva använda stödskena. men blir det inte bättre i morgon så ska jag använda en från och med onsdag. så typiskt! jag som verkligen tog träningen på allvar. nu får jag kämpa ännu mer! tur att jag ska simma bara i morgon. blir nog skönt för handen att vila lite. är den fortfarande inte läkt dagen efter det så får jag simma på onsdagen med. så tränar jag ben på torsdag. då får handen vila i tre hela dygn. då MÅSTE den bli bättre!

någon annan som har erfarenhet av att få inflammation på det stället? berätta i så fall gärna hur du gjorde för att det skulle läka och hur lång tid det tog :)
kram och godnatt!

Kommentarer
Heart Laura Klink

Simning är superbra träning! och det sliter jättelite på lederna, jag väljer ofta simning istället för annan träning, plus att det förbränner som fasen!
Fortsätt kämpa på! är imponerad av din viljestyrka!
försöker själv gå ner i vikt, väger 76 kg och är 164 cm lång, har ett bmi på 29, 30 är övervikt, och känner att om jag fortsätter såhär kommer jag vara på 80 kg om någon månad, så vill stoppa det innan det är för sent!
Har börjat träna med en kompis som tränar inför ett maraton, och springer 1 mil varje dag, kan säga att jag är rädd för träningspassen ;)
Kämpa på! Jag hoppas du orkar hålla ut, och når ditt mål! Do it now, time will pass anyway! ;)

2013-07-09 @ 12:24:15



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


www.iamunstoppable.blogg.se

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0