att drömma att jorden går under.



det blev värre i handen än jag trodde att det skulle bli. Fan också! jag vill styrketräna! det ska jag i och för sig göra idag. men det blir ben idag (tränade dom senast i söndag, så jag tror nog att det är lugnt nu), trots att jag egentligen skulle träna biceps, triceps och axlar dig. men det går ju inte med den här dumma handen. mellan fyra och fem ska jag även simma ett tag. jag gjorde ju det igår också. men jag insåg att det inte går så bra/snabbt att simma med handen, då jag inte kan använda den riktigt. så det blev bara 45 längder igår. och jag tror att det blir nå liknande idag med. men så länge man rör på sig! 45 längder är av ändå 45 längder! :)

kom på nu att jag drömde om att jorden gick under inatt. jag har drömt det flera gånger på senaste tiden. vaknar upp och inser hur bra jag verkligen har det. så det kanske är bra att jag drömmer sånt ändå ;)

nu ska jag gå till gymmet. ha en bra dag!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


www.iamunstoppable.blogg.se

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0