utgång!

Ikväll ska jag ut på krogen. Först blir det lite tjejmys med dricka och spel, efter det går vi ut. Supermysigt ska det bli! Och jag vet att många nu tänker: "åh, nej. Hon kan ju inte dricka alkohol när hon går på diet!". Men tänk, det KAN jag, och det SKA jag. För jag förtjänar verkligen en tjevlig kväll med några drinkar! Jag dricker vodka redbull (jag vet, DET däremot är inte så bra), och kör på sockerfri redbull som är nästan helt utan kalorier. Så det enda med mycket kalorier som jag kommer dricka är själva vodkan.
 
"Red Bull Sugarfree är Red Bull utan socker – den innehåller bara 3 kalorier per 100 ml. Liksom Red Bull Energy Drink är Red Bull Sugarfree en funktionell dryck som livar upp kropp och sinne." - taget från redbulls hemsida.
 Ha en supertrevlig kväll! 

Kommentarer
Heart Malin

Ha det så kul ikväll! Absolut förtjänar du en utekväll :) Tänk på att du inte kan dricka lika mkt som vanligt eftersom du inte äter lika mycket. Men det är du säkert medveten om ;)

2013-02-15 @ 16:46:31
Heart A

Dock kan ju sockerfria alternativ vara rent ut sagt skadliga och öka ens sockerbegär enormt.

2013-02-15 @ 17:17:13
Heart Mia

En gång är ingen gång :) Vad är det för mening med att vara smal om man inte får leva? Hoppas att du hade roligt (och inte mår alltför dåligt idag, haha)!

Svar: tyvärr blev det lite för mycket igår. tänkte inte på att jag skulle vara så lättpåverkad nu när jag går på diet. så mår inte som bäst idag direkt ;)
iamunstoppable.blogg.se

2013-02-16 @ 10:28:53
URL: http://duvetmia.se
Heart Milla

Nyfiken på om det vart nå skoj ;)

2013-02-18 @ 19:26:38
URL: http://www.soapbar.eu
Heart Anonym

Hallå??

2013-02-19 @ 08:08:30
Heart Cordelia

Du förtjänar inte vodka. Du förtjänar å bli smal.

2013-02-20 @ 14:47:17
Heart sandra, 18 år & tvåbarnsmamma

måste ju erkänna att jag håller med senaste kommentaren lite!

2013-02-20 @ 22:31:32
URL: http://les.webblogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


www.iamunstoppable.blogg.se

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0