Middag hos mormor

De senaste två dygnen har jag hjälpt en kompis att vara hundvakt. Jag känner mig helt slut nu, man är mycket mer aktiv när man har 5 st hundar att tänka på. Självklart har det blivit promenader då också. En varje kväll. Jag tycker att det är så otroligt skönt att promenera nu för tiden. Men det är jättesvårt att gå på marken här i Forsbacka nu. Slasket har frusit till is, så isen är jättebucklig och ojämn. Jag längtar så mycket efter våren nu. Jag undrar när de första vårkänslorna kommer. Jag brukar få vårkänslor i början av mars. Det är så mysigt!
 
Idag ska jag på middag hos mormor. Vi ska fira hennes 65-årsdag + att hon har gått i pansion. Ska bli kul att träffa hela familjen. Hoppas att dom äter någon mat som inte luktar alldeles för gott. Tyvärr kommer nog min shake inte smaka lika bra då ;)
        
 

Kommentarer
Heart zandra

Duktig du är och såg nu hur mycket du gått ner och det är tummen upp:) Hoppas du får det trevligt!

2013-02-02 @ 17:54:18
URL: http://zlove.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


www.iamunstoppable.blogg.se

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0