tips!

det värsta med grace wellness och mina kromtabletter är att jag aldrig känner mig sugen/hungrig på mat. jag mår illa när jag tänker på att äta trots att jag vet att jag egentligen är jättehungrig. till lunch åt jag bara en halv portion, jag blev så mätt så att jag fick tvinga i mig maten. med tanke på att klockan är fyra nu så är det ju dags för mellis. jag känner att magen börjar kurra lite, men ändå så vill jag verkligen inte göra något att äta för att jag är rädd för att börja må illa.

men för er som har samma problem som jag hade förr (överätning och ständig hunger) så tipsar jag nu om grace wellness. det minskar hungern och ökar förbränningen. komplettera gärna med en kromtablett om dagen. det ökar mättnadskänslan och minskar sockersuget. helt underbart! :)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


www.iamunstoppable.blogg.se

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0