sjukstuga

Jag skulle börja med periodisk fasta i måndags. Men under söndagen så åkte jag på en riktigt jobbig halsfluss. Mina halsmandlar svällde upp till bollar och jag kunde nästan inte andas. Mat kunde jag bara glömma. det enda jag fick i mig var isglass och blåbärssoppa. Så anledningen till att jag inte började då är ganska självklar: Jag kunde inte äta maten jag ska äta under min periodiska fasta, och jag kunde inte träna. Nu har jag ätit medicin för detta i nästan en vecka och nu är jag helt frisk från halsflussen. Mina halsmandlar är fortfarande stora och lite irriterade, så jag ska åka in och kolla upp det i morgon. Menläkaren har sagt att jag kan börja träna nu. Så nu jävlar kör jag!
 
Jag har gått upp en del i vikt sedan sist jag vägde in mig (vilket jag antar att ni förstår), och vågen visade idag på 103 kilo. alltså 5 kilo upp sedan sist. Men ändå 10 kilo ner sedan starten. Måtten har jag ingen koll på för tillfället, men ni ska få dom snart. Jag har tagit nya bilder nu eftersom kroppen har blivit lite större. Dom bilderna får ni i nästa inlägg. Nu ska jag lägga mig och slappa lite. Det blir en tidig kväll känner jag. I morgon har jag massa saker för mig!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


www.iamunstoppable.blogg.se

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0