piller

Jag har fått lite frågor angående varför jag tar så mycket piller hela tiden. Många är besvikna över att de trodde att detta var en "sund" viktminskningsblogg. Jag förstår era tankar om tabletterna. Jag var förr väldigt skeptisk mot sånt. Men jag tänkte i alla fall berätta lite om varje tablett, så ni förstår varför jag tar dom. Jag förstår att era tankar ändå inte kommer att ändras angående detta, men jag tycker ändå att jag förtjänar att förklara.
 
multikvinna - 13 vitaminer och 10 mineraler som är särskilt anpassad för dig som kvinna.
Krom - Krom är ett kosttillskott som ökar ämnesomsättningen och fettförbränningen, dämpar sötsuget och ökar inlagringen av glykogen. kromtabletterna jag tar är det mycket fibrer i, vilket ökar mättnadskänslan.
BCAA - motverkar mental och fysisk utmattning vid träning, och ökar musklernas uppbyggnad.
zink - bidrar till bland annat normal omsättning av kolhydrater, fett och protein, normal funktion i immunförsvaret samt bevarande av hår, hud, naglar och skelett.
Grace wellness - ökar förbränningen, minskar hungerkänslan. (läkarnas rekommendation)
Omega 3 - Skärper hjärnan, sänker blodtrycket, förebygger blodpropp och hjärtinfarkt, man får mindre träningsvärk.
 
Jag ser ingenting negativt i någonting av detta. Skulle jag må dåligt så skulle jag absolut inte använda det. Jag förstår att det ser mycket ut i dosetten. Det tycker även jag. grace wellness är någonting jag tar för tillfället. när dom är slut så tänker jag inte köpa nya. samma sak gäller krom-tabletterna. Dom hjälper mig för tillfället med mitt sockersug och min ständiga hunger, men den dagen jag känner mig redo så ska jag sluta med det.
Men nu vet ni vad jag äter för kosttillskott i alla fall!
 
Nu ska jag lägga mig i sängen och titta lite på film. I morgon får jag lite sovmorgon, och åker och tränar lite senare än vad som står på schemat. Jag är inte säker på vilken tid än, men huvudsaken är ju i alla fall att jag kommer dit!
 
 
 

Kommentarer
Heart Angie

Jag har en liten fråga - tycker du att krom fungerar? Jag har testat det ett tag, men insåg att det bara kändes som jag knaprade tabletter som inte gjorde någon skillnad.

2013-08-31 @ 12:01:13
URL: http://angiestankar.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


www.iamunstoppable.blogg.se

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0