Jag är stolt över mig själv idag.

"jag har tre st proteinbars kvar. Jag kommer ändå aldrig använda dom efter träning igen. Eftersom mina BCAA-tabletter ska tas på fastande mage så är det inte ett dugg bra att trycka i sig en bar direkt. Så då har jag ändå ingen användning för dom. Då kan jag lika gärna ta dom till filmen ikväll. Varför inte? Det är ju inte så att jag kommer gå upp i vikt av just dom. Det är endast 0.9 g sockerarter i dom, vilket innebär att dom faktiskt inte är onyttiga alls! Äter jag dom nu, då är det ju slut sen, då behöver jag inte tänka på att jag har dom i väskan."
 
NEJ NEJ NEJ Lizette! Jag vet ju att jag inte ska äta på nätterna. Det är meningen att jag ska fasta nu. Är jag hungrig, då tar jag en proteinshake. Det är lika mycket protein i den. Men det är mindre kolhydrater och mindre kalorier. En proteinbar kan jag ta som ett mellanmål (max en gång om dagen). Men endast under de åtta timmar som jag äter. Jag har inte hittat mitt sätt än. Hur jag ska göra för att få bort dessa tankar. Men jag antar att ju längre tiden går, ju mer erfarenhet jag får, desto mer kommer jag känna mig själv och veta hur jag fungerar.
 
Nä, nu ska jag sova så jag slipper tänka på vad som ligger i min väska. Jag är stolt över mig själv idag. Jag har tagit tre stora steg:
- Jag har tränat trots att jag var helt omotiverad och tänkte strunta i det.
- Jag har ätit min shake, trots att jag mår illa efter träning, och trots att en bar lät mycket mer lockande.
- Jag har struntat i att öppna väskan och ta fram mina bars, trots att suget nästan höll på att ta över.
 
Ja, idag är jag stolt över mig själv.
 
 

Kommentarer
Heart Johanna

Jättebra jobbat! Vi läsare är stolta över dig :) Keep up the good work!

2013-08-31 @ 00:00:02
Heart Siri

Men herregud är du hungrig ät en jävla frukt. Inte så jävla svårt , sluta trycka i dig en massor av skit som shaker. Ät nyttigt som sallader osv istället, så blir du mätt. För just nu har du en typ av ätstörning och svälter dig själv

2013-08-31 @ 10:07:13
Heart Anonym

Till Siri: En "jävla" frukt behöver inte vara nyttig, frukt är inte så jävla nyttigt som man kanske tror

2013-09-12 @ 15:34:58



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


www.iamunstoppable.blogg.se

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0