Apr. 29, 2013

eftersom jag fick reda på att mitt proteinintag är jättebra, och att jag inte behöver andra om min kost alls, så tänkte jag berätta för er vad jag äter varje dag!

frukost, ca 09.00: shake. blandar två skopor chokladpulver, 1,5 dl mjölk, 1 dl yoghurt, en hel banan! (världens godaste, seriöst!)

lunch, ca 12.00: shake. blandar t.ex tropisk smak på pulvret med 2,5 dl apelsinjuice, eller t.ex jordgubbaspulver med 2,5 dl lättmjölk.

mellanmål, ca 14.30: ett äpple med lite keso och bär.

middag, ca 17.00: oftast potatis eller ris, med lax, kyckling eller kassler. grönsaker till.

kvällsmat, ca 20.00: hårdbröd med makrill och två kokta ägg. (det är bra att avsluta kvällen med protein)

tränar jag en eftermiddag så äter jag middagen innan jag tränar, och en shake när jag är klar. då byter jag på jag äter shaken som kvällsmat och kvällsmaten som lunch :)

Kommentarer
Heart Dorseen

Dafaq ? Är väl knappt 15% protein totalt... Inte tillräckligt skulle jag säga.

2013-04-30 @ 14:17:13
URL: http://dorseen.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


www.iamunstoppable.blogg.se

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0