Apr. 28, 2013

scanningen och behovsanalysen gick jättebra idag! vi gick igenom vad jag äter varje dag och hon tyckte att jag äter precis som jag ska göra! perfekt mängd protein, och då ligger jag på mellan 1200-1400 kalorier om dagen. sen så äter jag inga onödiga kolhydrater heller, eftersom jag har tagit bort socker och vitt bröd (fuskar dock med brödet ibland, som nu t.ex). fett äter jag inte mycket av heller. så nu är det bara att fortsätta att äta som jag gör så kommer jag garanterat gå ner i vikt ännu mer! självklart är ju träningen och vattnet väldigt viktigt det med, så jag måste sluta slarva med det!

men jag har i alla fall haft en otroligt bra dag! nu sitter jag och avnjuter en lyxmiddag i min ensamhet på Waynes.


Kommentarer
Heart Emma

Vad gott det ser ut! Ett tips är att baka eget bröd när du är sugen, blir både nyttigare och godare :)

2013-04-29 @ 11:21:58
Heart Aida

ser riktigt gott ut, jag tror att det är viktigt att kunna "fuska" bland. Man dör ju inte liksom av att äta lite bröd, så det är viktigt att komma ihåg det. Är så lätt att hamna i ett sjukligt beteende annars.

Jag tänkte idag på att jag skulle gå ut o äta själv någon dag :D Det känns som en bra sak att kunna göra. haha

2013-04-29 @ 18:44:47
URL: http://www.aidalazarian.blogg.se
Heart Bloggläsare

Det där ser galet gott ut!

2013-04-29 @ 19:36:21
URL: http://www.blogglesaren.blogg.se
Heart Sofia

Mums :-D

2013-05-01 @ 14:36:10
URL: http://www.acordingtosofia.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


www.iamunstoppable.blogg.se

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0