Svar på kommentar!

Hej! tänkte bara visa den här kommentaren så att alla förstår! Jag är verkligen jätteglad att ni försöker hjälpa mig att hitta "hälsosammare" val. Men jag har redan bestämt mig för hur jag ska gå till väga, och det hoppas jag att ni accepterar. Jag tänker gå på en soppdiet i ca 3 månader, efter det lägger jag till lite "vanliga" måltider eftersom. Som ni ser att jag har skrivit nedan så spelar det ingen roll om ni tror att jag kommer klara det eller inte (fast självklart är jag ju glad om ni tror på mig). Jag VET att jag kommer klara detta, och det räcker för mig!
 
 
 

Kommentarer
Heart Boraq

Jag tror på dig :)

2012-12-28 @ 19:35:15
Heart Anonym

Varför väljer du att starta en blogg när du reagerar negativt på respons?

Svar: För att jag vill att människor som har samma problem som mig ska kunna inspireras och motiveras. Och jag vill att folk ska veta att alla kan, bara man har den rätta viljan.
iamunstoppable.blogg.se

2012-12-29 @ 04:19:10
Heart Ronja Zorina

Jag tror på dig också!
Men vad är det för fel med att kickstarta sin viktnedgång med soppor och liknande?
Så länge man läser på lite så man vet vilka som är bra/mindre bra och kanske stoppar i sig lite extra vitaminer för att väga upp det man kanske förlorar när man går från en vanlig diet..

Tappa motivationen? Det lär ju fungera tvärt om - går man ner mycket i vikt på kort tid blir man ju ännu mer motiverad!
Alla soppor är inte dåliga - har man en god soppa kan det faktiskt gå relativt enkelt till och med!

Själv hade jag tänkt mig att gå ned MINST 10kg under nästa år, men helst mer än så. Får se vad jag klarar men all in går jag iallafall!

2012-12-29 @ 19:16:51
URL: http://ronjazorina.blogg.se
Heart Erik

Det finns inga genvägar för att minska i vikt. Om du bara tänker äta soppa under 3 månader kommer du garanterat att misslyckas oavsett vad du har intalat dig.
Att gå ner i vikt är enkelt:
Ätt mindre
Ätt nytiggare
Motionera mer

Soppa, dietpulver, bantinginspiller och skit är inget att ha.
Tyvärr talar statistiken emot dig, men lycka till iallafall.

Svar: Har du aldrig sett aldrig mera fet? dom går från att äta pulverdiet till vanlig kost efter 3 månader. Och dom fortsätter gå ner i vikt! Att jag har garanterat misslyckats, det är bara skitsnack.
iamunstoppable.blogg.se

2012-12-30 @ 03:20:17
Heart Bella

Jag älskar nutrilett och det är det enda jag äter. Mocca-kaffe smaken är bäst

2012-12-30 @ 17:01:55
URL: http://kklarabellas.blogg.se
Heart Emma - ung mamma till Hugge

Att ha det som en start förstår jag, jag är likadan även om jag aldrig använt någon sån soppdiet eller likande; men ska jag bryta en dålig kostvana måste jag vara lite extrem i början, väldigt begränsad kost.

Jag slutade med kolhydrater (inte jättestrikt så jag går helt på nån diet som lchf eller likandne men äter så lite kolhydrater som möjligt) och har gått ner 11 kg på fem månader, utan vidare kamp.

Lycka till!!

2012-12-30 @ 23:43:44
URL: http://emma.bloggwar.se
Heart Lina

Jag startar det nya året med en inkörningsperiod på 3 veckor med LCHF! Det är inget du tror att du skulle må bättre på? Att få äta ordentligt, bli mätt och ändå gå ned i vikt? Har ingen aning om detta kommer fungera för mig, men jag hoppas. Har hört så mkt bra om det och har en del nära som kört det ett tag och jag ser tydliga resultat! :)

Svar: som jag har skrivit i tidigare inlägg så har jag gått på lchf förr. i 4 månader. Utan kolhydrater blev det kaos i min hjärna och jag förlorade minne och koncentrationsförmåga. så nej, det är inget för mig :)
iamunstoppable.blogg.se

2013-01-01 @ 19:32:08



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


www.iamunstoppable.blogg.se

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0