Ikväll skålar jag med vatten.

Ikväll ska jag följa med mina kompisar och festa, men jag har bestämt mig för att vara nykter. för att jag inte har pengar, men största anledningen är att jag inte vill råka gå upp lite i vikt nu när allt går så bra. Jag vill inte få tillbaka mitt sockersug, för nu är jag verkligen aldrig sugen på någonting. Det är så skönt. Jag har bestämt mig för att nästa gång jag får dricka alkohol ska vara på midsommar. Det är tre veckor kvar på fitnesstävlingen, och jag är fortfarande motiverad till att försöka vinna.
 
Igår var jag och gymmade i en och en halv timme. Efter det tog jag en promenad på en timme. Det var otroligt skönt!
 
Nu ska jag ta en dusch och börja fixa mig lite innan förfesten drar igång.

Kommentarer
Heart I

Tur att det är lika roligt att festa nykter som med alkohol i systemet. Gjorde själv en nykter utekväll igår å hade nog faktiskt mycket roligare än dem andra i sällskapet ;)

Inspirerande blogg att följa. Fortsätt kämpa vidare :D

2013-05-25 @ 15:01:26
URL: http://vagenmotmalet.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


www.iamunstoppable.blogg.se

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0