Nov. 04, 2013

nu har man till och med fått mamma och hennes pojkvän intresserade av fiskar. mamma sa idag att hon tyckte att det skulle vara fint med ett akvarium här hemma. så nu kommer jag gå varje dag och längta ännu mer än jag redan gjort tidigare! jag och om kompis planerade egentligen att skaffa ett tillsammans. men hon ville ha stora fiskar. och jag är så otroligt bestämd på att det är guppy jag vill ha. hon tycker att dom är fula. haha. så jag får ta saken i egna händer i stället. det är nog lika bra ändå, då får jag bestämma allt! ;)


hur man kan tycka att dessa vackra fiskar är fula, det förstår jag inte. nu ska jag sova i alla fall. godnatt! :)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


www.iamunstoppable.blogg.se

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0