Herbalife - det bästa valet du kan göra.

Jag fick en fråga angående vad Herbalife kostar i månaden, och hur mycket man går ner i vikt osv. Så jag tänkte berätta lite mer om det nu.
 
En burk kostar ca 400 kr, och det är 22 måltider i en sån. Så beroende på hur många måltider man vill byta ut om dagen så kostar det ju lite olika. Jag köper 3 burkar i månaden, eftersom jag byter ut två måltider varje dag. De som jobbar för Herbalife rekommenderar att man byter ut två måltider om man vill gå ner i vikt, och en måltid om man vill behålla vikten, men vill ha i sig mer näring. Så är det viktnedgång du är ute efter, så får du räkna med att betala ca 1200 i månaden. Det låter troligen mycket för de flesta, men jag har faktiskt varit inne och jämfört priser, och det är verkligen inte stor skillnad! Med Herbalife byter man inte ut alla måltider, utan det räcker med att man byter ut två för att fortfarande gå ner i vikt. Med t.ex. nutrilett så är det meningen att man ska byta ut precis alla måltider för att behålla samma effekt, och på det viset blir det dyrare!
 
Nutrilett, 439 :-/vecka (1756 :-/månad)
Herbalife, ~300:-/vecka (~1200:-/månad)
 
Angående viktnedgången så kan man aldrig veta exakt hur mycket man går ner i vikt av det. Det beror på så mycket mer än just än de två måltiderna med Herbalife. Jag är helt säker på att du kommer att gå ner i vikt. För jag känner inte en enda människa som inte går ner i vikt med Herbalife. Men skulle det gå sakta, så måste du ställa dig själv frågorna: "Dricker jag tillräckligt med vatten?", "får jag i mig tillräckligt med protein?", "rör jag på mig regelbundet?" och "tar jag bort allt onödigt socker?".
Men det du i alla fall kan räkna med, om du sköter resten, är att gå ner ca 2-3 kilo första veckorna. Efter det brukar det stanna upp lite grann (vilket händer med alla viktnedgångar, eftersom kroppen måste återhämta sig). Sen fortsätter man att gå ner i vikt, men då går det oftast lite saktare. Med träning, ca 1-2 kilo i veckan. Utan träning, ca 0,5-1 kilo i veckan. Men detta är från mina erfarenheter, alla kroppar är unika och utvecklas på olika sätt.
 
Herbalife är det bästa valet jag har gjort på länge. Jag känner verkligen hur jag får i mig det jag behöver. Jag blir pigg, jag orkar mer, jag går ner i vikt, och hela kroppen mår bra (både insidan och utsidan).
det enda du egentligen behöver göra, är: 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


www.iamunstoppable.blogg.se

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0