Bilder!

Jag tänkte lägga ut lite bilder från senaste  veckorna, för att ni ska se vad jag har gjort om dagarna (de dagar jag faktiskt gjort annat än att ligga i sängen).
 
Gott med chokladpudding tycker Emil!
Sandra, Hampus och "bäte".
en sockersöt emil och en sliten Lizze!
Emil med sin kära docka.
Mamma och jag då vi hade bowlingkväll med familjen.
mitt öga.
Mötte en gammal klasskompis och hennes söta dotter på en fika.
troligen den godaste maträtten som finns. Påminn mig om att ni ska få "receptet"nån dag!
Vackraste Emil låg och sov bredvid mig och jag va bara tvungen att knäppa kort.
Mobilnörden Hampus tittar på bilar!
En trött och sliten Lizze utan smink och oborstat hår. Kände att jag var tvungen att bjuda på nån "riktig" bild på mig.
 
Nu ska jag åka och jobba för tredje gången. Ha det bra!
 

Kommentarer
Heart melody

Du är så grymt vacker!

2013-03-09 @ 16:51:24



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


www.iamunstoppable.blogg.se

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0