paulo roberto!

Idag jobbade jag med Paulo Roberto! Det är faktiskt lite häftigt. Det dåliga är att enda anledningen till att jag tycker att det är häftigt är för att han är känd (kändis-kåta lizze). Och det ännu värre är att jag faktiskt inte hade någon aning om vem han var när chefen berättade att han skulle vara där. Så det första jag gjorde när hon berättade det var att slänga iväg ett sms till mamma och be henne berätta vem han är och varför han är känd, så fort hon bara kunde. Men ÄNDÅ, tycker jag att det är ganska häftigt...
 
 

Kommentarer
Heart zandra

ja det är coolt:) ha ha men min pappa då när han jobbade för hammarby så var han i en av deras butiker och sålde grejer (han var ansvarig för alla saker och hemsidor osv) i alla fall så varje dag kom det dit en kille i träningsoverall och pappa tyckte han var dryg och lite töntig. så en dag efter typ 2 veckor så säger en av de som pappa jobbar med att kolla där kommer ju alexander skarsgård och pekar på den killen som pappa tyckt var en tönt:) ha ha

2013-06-16 @ 20:39:02
URL: http://zlove.blogg.se
Heart Helena

Hej!
Ville bara säga att du är en stor inspiration för mig! Har följt dig sen starten, och tycker att du är jätteduktig! Tack för tipset om tabatan också, har precis kört det första gången nu, grym träningsform!!! Kram!

2013-06-17 @ 19:38:27



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


www.iamunstoppable.blogg.se

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0