Mens!

Glömt att berätta en grej. De senaste ca 4 åren har min mens varit oregelbunden. Inte bara lite. Det gått månader innan jag har fått den vissa gånger, och ibland har jag haft mens i flera veckor. Men nu för första gången på flera år så har jag haft regelbunden mens i 4 månader. Den har kommit nästan exakt den dagen den ska komma. Jag är så glad. Inte för att det är kul att ha mens, mer kul för att jag vet att det finns en stor chans att jag kommer kunna skaffa barn någon gång i framtiden. Detta måste ju ändå betyda att min kropp faktiskt mår bra, att jag lever hälsosamt.. 

Kommentarer
Heart Vendela

Fungerande mens är ett väldigt gott tecken på att kroppen mår bra och fungerar som den ska! Grattis fan! Visar ju på att dina ansträngingar ger resultat :D

2013-06-18 @ 22:03:51
Heart Anonym

För mig är det tvärt om, när jag var större var den alltid regelbunden. Nu när jag är normalviktig har jag nog inte haft den på snart 3 månader...
Måste nog kolla upp det.

2013-06-19 @ 19:31:48



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


www.iamunstoppable.blogg.se

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0