Vinnaren i veckans blogg-tävlingen!

Här kommer anledningar till att några av er tycker att hon ska vinna:
 
"Här finns det ingen tvekan på vem jag tänker rösta på. Självklart min otroligt positiva och allra bästa vän. Hon driver blogg nr (?). Har aldrig träffat på någon som är så otroligt omtänksam och underbar. Hon sprider glädje och är en värdig vinnare <3"
 
"Röstar på nummer (?). Vet vilken resa hon har varit med om och att fortfarande stå där med ett leende och viljan att vilja kämpa vidare gör att man kollar in bloggen för att se om hon har några tips och trix som jag kan ta med mig."
 
"Hon är min bästa syster, hon e gudmor till mitt barn. hon är så stark och älskar verkligen sitt liv och vill så mycket! Hon kämpar med sitt vikt nu, hon e grym!
Älskar dig min syster <3"
 
" jag vill rösta på min underbara dotter, blogg nummer (?)! En förebild för både sin mamma och sin lillebror! Fler skulle va som henne. Hoppas du vinner stumpan, mamma älskar dig!"
 
"Jag vill rösta på blogg nr (?)! Hon är så himla härlig och inspirerande som person. Jag känner henne privat och jag har sett upp till henne ända sen jag lärde känna henne, av henne har jag fått lära mig mycket! :)"
 
"Jag vill rösta på bild nummer (?)!! Jag känner henne privat och hon är en helt underbar person, sprider massor glädje omkring sig - man bli inspererad till att göra saker man aldrig trodde man klarade av! Hon är som en sol!! Rak, ärlig och står för den hon är!! Och hon är 1000 miljoner gånger bättre person IRL än vad hon verkar va i bloggen.. Hoppas hon kommer kunna visa de på bloggen med :D Hon är på god väg iallafall haha!"
 

Alla fina kommentarer kom tyvärr inte med nu. Men gå in på tävlingens inlägg för att läsa resten! 
Tryck på bilden för att se vem vinnaren är:
 
 

Kommentarer
Heart hanna

Hehe, på anledning nummer två skrev du 4!

2013-01-07 @ 12:53:18
URL: http://hildaaustin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


www.iamunstoppable.blogg.se

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0