vad åt ni till middag idag?

själv åt jag Köttsoppa. mums :)


Kommentarer
Heart Hanna

Gott med soppa! Mättar den bra? :)

Jag åt spagetti med kokt korv och wokade grönsaker med knäckemacka,smör, italienska örter-krydda på och mjuk baconost på det. Serverades med vatten. Vad äckligt det lät när jag skrev ner det men de var helt ok!
Förmodligen mätt ända till frukosten :)

Svar: Det lät gott!Den mättar väldigt bra för stunden. Kände att jag blev proppmätt (troligen för att min magsäck har blivit lite mindre också). Men man blir hungrig efter två timmar igen.
Tur att jag har ett kvällsmål till som väntar innan jag går och lägger mig :)
iamunstoppable.blogg.se

2013-01-17 @ 20:38:48



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


www.iamunstoppable.blogg.se

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0