Nedräkning.

Jag börjar bli så otroligt nervös! tänkt att jag faktiskt ska väga mig om bara två dygn. Jag tänker faktiskt starta en gissningstävling ikväll, för att se hur mycket ni tror att jag har gått ner. Även jag tänker gissa.
Jag tror faktiskt att jag har förlorat mer kilon än mått. En tjej jag känner berättade att första tiden ser man inte så jättestor skillnad på måtten. Fast, min mamma säger ju att det redan syns i mitt ansikte att jag börjar gå ner i vikt, så någonting måste det ju synnas tycker jag. :)

 Ha en bra dag. Fortsätt kämpa, och ge aldrig upp. 

Kommentarer
Heart Lizette

Det är lite svårt för oss att gissa när du aldrig lägger upp bilder på dig själv! Men jag tror att du har klarat det väldigt bra :)

2013-01-29 @ 10:49:49



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


www.iamunstoppable.blogg.se

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0