Mitt schema 4 månader framåt.

Jag har fått många kommentarer om att jag inte kan äta som jag gör, för då kommer jag gå upp allt när jag börjar äta som vanligt igen. Jag tror att jag kanske har förklarat allt dåligt, men jag kommer aldrig äta som vanligt igen. Jag håller på och ändrar min livsstil helt och hållet, och jag vill aldrig gå tillbaka till att leva som jag gjorde förut igen. Självklart kommer jag inte äta bara 7-800 kalorier om dagen så länge, utan det är bara en kickstart. Jag tänkte visa er ett schema som jag tänker följa, för att ni ska förstå mer hur jag äter, och hur jag vill äta i framtiden. Jag har gjort det för 4 månader. Men vill ni så kan jag sen någon gång göra flera, för att visa hur jag äter sen. Men eftersom jag inte vet än hur det kommer bli, så gjorde jag för det jag är säker på.
 

Kommentarer
Heart kajsa

Lyssna inte så mycket på va folk säger å tycker.. Gör de du känner och de som du anser fungerar för dig.. Folk tycker och tänker för mycket för att andras liv är mer intressant än deras eget!! Kör hårt tjejen!!!

Svar: Tack så mycket för din kommentar! Den behövs verkligen. Trött på att folk ska se det negativa bara. Det var en kommentar på inlägget om chokladpuddingen som jag störde mig enormt på, som jag var tvungen att svara på ;)
iamunstoppable.blogg.se

2013-01-14 @ 19:39:32
URL: http://kajsamaja.blogg.se
Heart Adine

Det är din kropp och det är klart att du ska experimentera såpass att du hittar något som passar dig! Och om det fungerar är väl underbart? Förstår inte dess bessewissrar som ska lägga sig i hela tiden..

Svar: Tack, tack, tack för ditt stöd! Jag behöver det extra mycket vissa stunder :)
iamunstoppable.blogg.se

2013-01-14 @ 19:45:57
Heart sannas rum

Åh lycka till, låter som ett bra schema ! Hur gör du med träningen? :)

Svar: Tack! Ett träningsschema kommer, så fort träningen kommer naturligt för mig. Tyvärr gör den inte det än. Men förhoppningsvis får jag in en bra rutin snart :)
iamunstoppable.blogg.se

2013-01-14 @ 19:54:16
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Heart sannas rum

Det låter bra :D

2013-01-14 @ 20:36:01
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Heart maria

Hej!
Du kan ju hänvisa till programmet "Aldrig mera fet" på tv3. Där börjar de alltid 3 månader med bara soppor och det går alldeles utmärkt. Jag kan också berätta för alla er där ute att t o m sjukhuset rekommenderar en pulverdiet i 3 månader som en kickstart på din viktminskning. Så där fick du lite att hänvisa till nästa gång någon säger något dumt! :)

Svar: åh, tack! Ja, jag har skrivit två inlägg om det programmet och rekommendationerna där. och det kommer nog fler, för jag älskar det programmet :) Tack så mycket!
iamunstoppable.blogg.se

2013-01-14 @ 20:52:50
Heart Asta

Kan du inte lägga ut bilder på dig själv varje månad, så man ser hur du utvecklats! Försöker få muskler (väger 68, observera att jag inte ser mig själv som överviktig vill bara ha muskler!) och behöver inspiration så att säga. Förövrigt, jätte fin blogg ! Jag tror på att du kommer lyckas ! Lycka till. Kram

Svar: Tack så mycket! jag kommer också försöka få muskler när jag har nått min målvikt. Lycka till :)
Och angående bilderna. Jag lägger inte ut bilder i underkläder på några månader, men självklart ska jag försöka få ut fler bilder på hela kroppen med kläder på! kram.
iamunstoppable.blogg.se

2013-01-14 @ 21:08:25
Heart Malin

Det är väl bara att prova! Funkar det för dig så är det ju jättebra, funkar det inte så får man helt enkelt prova nåt annat. Håller tummarna för att det går bra för dig!

2013-01-14 @ 21:35:14
Heart Maria

Superbra schema och bra jobbat! Du kommer att lyckats. Hoppa dock över alkoholen i mars. Jag gjorde samma resa som du och drack lite alkohol på en möhippa månad 3. Mådde sjuuukt dåligt. Det var absolut inte värt det!

Svar: Aa, tack för tipset! Kan eventuellt bli en klassåterträff. Blir det inte det så struntar jag i alkoholen :)
iamunstoppable.blogg.se

2013-01-15 @ 11:51:29
Heart maja

Jag tycker schemat ser riktigt bra ut! Jag är en 17åring tjej som är väldigt hälsosam av mig och är på gymmet 5 ggr i veckan! Mitt lilla tips till dig är att skaffa dig en gymkompis! Riktigt skönt att peppa varandra! Det var min gymkompis som fick mig att gå ner 5 kilo! Fortsätt lycka till med din viktminskning! Man kan bara man vill! :)

2013-01-16 @ 19:02:38
Heart Angie

Jag tycker du är en väldigt bra inspiration!

Men kommer du att träna något under tiden eller bara satsa på att gå ner i vikt genom att lägga om maten?

Svar: jag kommer självklart träna! håller på fixar i ordning ett träningsschema nu som passar bra :)
iamunstoppable.blogg.se

2013-01-16 @ 21:58:53
URL: http://angiestankar.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


www.iamunstoppable.blogg.se

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0