Min helg

Jag tänkte berätta lite om min helg!
 
Fredag:
Sandra och Hampus kom hem till mig på kvällen, vid åttatiden ungefär. Eftersom det är lite nytt för Hampus att vara hemma hos mig (det händer inte ofta längre), så ville vi inte börja med att lägga honom. Så vi lät honom vara uppe längre den natten. När dom kom fixade vi i ordning hampus för kvällen, och kollade på lejonkungen. Hampus somnade vid 22-tiden, och vi somnade vid tolv.
 
lördag:
Vi vaknade ganska tidigt. Strax före åtta. Vi kollade lite på tv, åt frukost och fixade i ordning oss. Vi hade tänkt åka till leklandet den dagen. Så vi satt oss på bussen och åkte till stan. Men eftersom Hampus hade sovit så lite under natten så var han väldigt trött! Han somnade busshållplatsen innan vi klev av, och självklart vaknade han och var jättearg då. Han vägrade sitta i vagnen, han vägrade gå, han vägrade ha kläder på sig, osv osv. så vi gick in på nian, bara för att han skulle bli lite gladare + att då kunde han slita av sig kläderna hur mycket han ville. Men han var fortfarande sjukt trött, så vi märkte att det inte skulle funka. Så vi satte oss på bussen och åkte hem igen. Han somnade på bussen och sov tills vi klev av (ca 40 min). När vi kom hem kollade vi på lite filmer från när jag var liten, sen fick Hampus bada. Hampus gick och la sig vid halv åtta-tiden den kvällen.
 Jag och Sandra satt uppe till elva-tiden.
 
Söndag:
Vaknade efter klockan nio. Alltså sov Hampus mer än 13 timmar! Åt frukost, fixade oss, städade lite. Sen gick vi ut och åkte pulka och lekte i lekparken. Sandra och Hampus åkte hem vid fyra-tiden.
 
 
Jag har i alla fall haft en väldigt bra helg! dieten har gått bra. Träningen har gått allt utom bra. Nu måste jag verkligen komma igång med den, jag är så rädd för att jag ska bli besviken när jag väger mig nästa gång. Det är ju bara 10 dagar kvar! Förlåt för att jag nästan aldrig lägger ut bilder. det ska bli mer sånt, jag lovar! :)
Godnatt!

Kommentarer
Heart Jennie

Vem är Sandra? Och bor du fortfarande hemma?
Går du i skolan? Jobbar?

Svar: Sandra är en väldigt nära vän. Jag bor fortfarande hemma, jag varken pluggar eller jobbar. Men söker dock jobb för fullt! :)
iamunstoppable.blogg.se

2013-01-22 @ 18:48:21



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


www.iamunstoppable.blogg.se

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0