Min dag

Jag vaknade väldigt sent idag. därför har jag ätit väldigt lite kalorier (jag brukar inte äta så lite annars).
11.00- vaknade
12.00- frukost, soppa, 90 kalorier.
13.00-zumba och lite motionscykel, förbrände ca 400 kalorier.
14.30-mellis, chokladshake, 110 kalorier.
17.00-middag, soppa, 100 kalorier.
 
eftersom jag ligger väldigt många kalorier back så tänkte jag lyxa till det lite ikväll. Jag brukar få välja mellan att antingen dricka en färdig shake (eller smoothie) eller en bar varje dag. Eftersom dom bägge innehåller ganska mycket (mellan 190-220 kalorier) så kan jag bara äta en av dom varje dag för att inte äta för mycket. Men, eftersom jag idag bara har ätit 300 kalorier än så lyxar jag till det med att äta båda två.
Så snart blir det lite filmmys med en jordgubbsshake och en chokladbar. Mums!
 
 
 

Kommentarer
Heart Popkungen

Frågestund om Michael Jackson på bloggen. Fråga gärna något! :) Hör av mig då med en kommentar när svaren är uppe.

2013-01-06 @ 19:34:27
URL: http://www.popkungen.blogg.se
Heart Anonym

Men människa! För att minska i vikt så ska man äta ungefär 1500 kalorier för att det ska vara hälsosamt. Det är alltså det minsta en kvinna i din (och min, jag kämpar med samma sak) ålder ska äta och bör äta, annars går kroppen in i svältläge och då kommer den att behålla precis allt fett.
Det du pysslar med är att svälta dig själv och det är inte hälsosamt någonstans! Börja ät massor med grönsaker och vitt kött så ska du se att det börjar hända något. Kör 20 min cardio och sen lite olika övningar så kommer kroppen börja ta form!
Jag har kört i en månad nu, och jag har gått ner 7 kilo. Så skärpning! ÄT som du ska, så lovar jag att kroppen kommer lyssna!
Det är verkligen inte värt att gå runt och vara hungrig!
Kör på Fitnessfighten (finns en utom-tävlan-grej också som heter KickStart). Du får recept, övningar och allting! Så jäkla bra och har hjälpt mig något oerhört!!
Så ät! Minst 1200 kalorier till! :))
Och jag säger det inte alls för att vara elak, utan bara för att jag har gjort precis samma misstag. :)

2013-01-08 @ 03:15:47



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


www.iamunstoppable.blogg.se

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0