frukost/lunch



broccoli och potatis-soppa. mums !

Kommentarer
Heart My

Såg gott ut! :)

2013-01-03 @ 11:31:59
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se
Heart Emilia

Går dett bra med din diet? :) Har du failat eller har du hållit dig 100% till dieten?

Svar: Det går bra! Annars kommer jag skriva det på bloggen, jag lovar! ;)
iamunstoppable.blogg.se

2013-01-03 @ 15:03:10
URL: http://emiliaas.webblogg.se
Heart Sanna

Hej! Precis börjat följa dig. Jag har själv gått ner 65 kg så jag vet hur det är :) Ett tips bara! Ser inte ut som att du äter i köket. Om man äter vid köksbordet utan att kolla på tv osv samtidigt så är det lättare att bli mätt. Gör man annat samtidigt som man äter "glömmer" typ kroppen bort att man ätit och suget kommer! Så ett litet tips bara :) Ett annat tips om suget kommer är att borsta tänderna, alla vet ju att ALLT smakar skit när man borstat tänderna ;) Lycka till!

Svar: Tack så jättemycket för tipsen! :)
iamunstoppable.blogg.se

2013-01-03 @ 16:13:30



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


www.iamunstoppable.blogg.se

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0