dagens planering!

idag vaknade jag lite senare än vad jag hade tänkt mig. jag har glömt min laddade hos Sandra, och jag kunde inte låna mammas förrän nu. alltså kunde jag inte ställa klockan riktigt. jag har i alla fall ätit en frukost. där blev en soppa. resten acceptera dagen ska jag:
12.00; äta en shake.
13.00: mäta mig och lägga ut vikt och mått på bloggen .
14.00: äta soppa.
15.00: träna.
16.30: äta shake.
18.00; äta soppa.
20.00: äta soppa.
bjuder på en bild på Emil, sandras yngsta, på nyår:

Kommentarer
Heart NISAN

Alltså din blogg hoppar av sig själv till sidan, har du instagram eller ngt istället? Jobbigt.
Eller Facebook - Denise Nisan Mathisen heter jag där'

2013-01-02 @ 18:43:40
URL: http://nisans.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


www.iamunstoppable.blogg.se

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0