4 dagar kvar till vägning.

Hej! Förlåt (igen) för mitt dåliga bloggande. Jag har inte haft internet på mobilen de senaste dagarna, därför har jag inte kunnat blogga från mobilen. Och eftersom jag inte varit hemma så mycket så har det varit väldigt svårt att få iväg något inlägg. Men, nu är jag tillbaka, och nu stannar jag faktiskt hemma några dagar. Jag känner mig ovanligt pigg idag. Inte fysiskt, utan mer psykiskt. Jag är gladare än andra dagar, och jag känner mig väldigt målmedveten och positiv. Kanske var det min långpromenad på ca 70 minuter igår som gjorde det ;)
 

Nu är det 4 dagar kvar tills jag ska väga in mig. Sist stannade vågen på 110 kilo. Jag blir väldigt nöjd om vågen stannar på 106 på torsdag, men jag vet att jag kommer väga mindre. Det jag verkligen, verkligen önskar är att vågen ska stå på 102 kilo. Men jag vet att det troligen inte kommer bli så. Den tredje till fjärde veckan brukar det vara väldigt svårt att gå ner i vikt. Första till andra brukar man gå ner fort, men sen behöver kroppen en paus. Det jag skulle gissa på är att jag har gått ner mellan 5-6 kilo. Och har jag gjort det så kommer jag vara väldigt glad. det är ca 1,5 kilo i veckan, och det är alltså mer än vad jag har planerat att gå ner. Egentligen blir jag ju glad av allt, bara det är ett minus.
 
Nu ska jag äta lite lunch. Tack till alla som fortfarande läser min blogg, och peppar och stöttar mig, trots att jag kanske inte är världens roligaste just nu.
 
 
 

Kommentarer
Heart aida

Haha sötaste bilden!

2013-01-27 @ 16:31:01
URL: http://www.aidalazarian.blogg.se
Heart kajsa

Lycka till med vägningen!!
Tror på dig!

2013-01-27 @ 19:51:18
URL: http://kajsamaja.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


www.iamunstoppable.blogg.se

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0