Månadens vikt och mått!

 
Vikt:

Startvikt: 113 kg
Dagens vikt: 106,9 kg
Viktminskning denna månad: 6,1 kg
Total viktminskning: 6,1 kg


Mått:

Byst: 118 cm (-3 cm)
Midja: 101 cm (-4 cm)
Höft: 120 cm (-7 cm)
Lår: 77 cm (-5 cm)
Överarm: 44 cm (-2 cm)

Total minskning i cm: - 21 cm
 
Egna tankar:
Så länge det är ett minus på vågen så tänker jag inte vara besviken. Jag hade förväntat mig att jag skulle ha gått ner ca 6 kilo. Men självklart hade jag ju önskat att det vore mer. Måtten är jag otroligt nöjd med. jag förstår inte hur det kan synnas så mycket på måtten, men inte så jättemycket på vikten. Till nästa månad så tror jag att jag kommer ha gått ner ungefär lika mycket. Jag tror inte att det blir mer (eftersom man alltid går ner mest första veckorna), men jag tror inte heller att det kommer bli så mycket mindre. Den här månaden vet jag att jag kommer träna mer. Och träningen gör ju halva jobbet.

Kommentarer
Heart sannas rum

Bra jobbat :D

2013-02-01 @ 13:19:13
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Heart Helena

Superbra jobbat! Heja heja :)

2013-02-01 @ 15:27:20
Heart Matilda

Bra jobbat! Riktigt bra! Tänk också på att muskler väger mer än fett så sålänge måtten förändras posetivt så behöver du inte oroa dig för kilona. Åter igen, riktigt bra jobbat! Kämpa på, you got this!

2013-02-02 @ 08:25:01
URL: http://www.mkcr.se
Heart Freja

Kommer du någonsin att börja visa bilder så att man faktiskt får SE hur du går ner i vikt, behöver ju inte alls vara i underkläder men med tights och en tshirt iaf? Allt vi får är tabeller och google bilder... inte direkt det man vill se hos en personlig viktminskningsblogg, visa mer från din vardag istället, ta bilder när du är ute och går, maten du äter osv.

Grattis till dina första kilon iaf :)

2013-02-02 @ 17:26:14



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


www.iamunstoppable.blogg.se

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0