Tre dagars vila!

Jag har nu avbokat tiden på vårdcentralen. när jag vaknade i morse var halsen bättre. Men skulle det komma tillbaka så är det ju bara att boka en ny tid. Det går väldigt snabbt att få tider här. Mamma sms:ade mig nyss och bad mig vara hemma och vila några dagar till. Eftersom jag nyss har haft halsfluss, går fortfarande på penicillin, har lite problem med halsmandeln fortfarande, och har senaste dagarna fått hosta. Jag vet inte, jag tycker ju inte att jag är sjuk. Jag känner mig ju mycket bättre. Men för att vara på den säkra sidan så är det nog bäst att jag väntar. Jag vill ju inte råka ut för halsfluss en gång till. Så jag har bestämt mig för att köra det första passet på torsdag. Då kommer jag sluta med penicillinen också. Men det blir nog i alla fall en promenad dagarna innan jag börjar träna. Så jag känner att jag gör någon nytta :)
 
Jag ska i alla fall försöka få lite saker gjorda idag. Nu tänker jag lägga mig i sängen och vila ett tag. Men vid elva-tiden ska jag börja laga mat. Ska försöka göra mat så att jag har matlåda en vecka framåt. Det blir kyckling med rotfrukter, sen ska jag även steka lax. Salladerna tänker jag inte ha i lådor, utan det tänker jag slänga ihop när jag ska äta. Det går ju bara på nån minut! När jag är klar med det så ska jag äta lunch. Då är klockan kanske ett ca. Efter det blir det lite städa. Mellan sex och sju äter jag middag, sen får vi se hur kvällen slutar :)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


www.iamunstoppable.blogg.se

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0