Svar på kommentarer.

Emma:

"Men man ska kura med kretain, inte dricka det varje dag. GAAHH. Läs på, du slänger bara pengarna i sjön såhär."

Svar:
Jag vet exakt hur jag ska ta min Kreatin. Jag har kollat förpackningen, kollat på gymgrossisten, frågat bekanta som använder det osv. Dom första fem dagarna drack jag kreatin 4 gånger om dagen, med en tesked i varje glas. Nu när den perioden är över så dricker jag ett glas varje morgon. När jag har använt det i två månader så tänker jag ha ett uppehåll i 4-5 veckor innan jag börjar igen. Jag tycker att jag är tillräckligt påläst för att använda kreatin, men tack så mycket för kommentaren ändå.

Angie:

"Jag har en liten fråga - tycker du att krom fungerar? Jag har testat det ett tag, men insåg att det bara kändes som jag knaprade tabletter som inte gjorde någon skillnad."

Svar:
Jag tycker att det fungerar bra. jag har testat andra kromtabletter förut som inte gav mig någon effekt alls. men de här gången hittade jag verkligen rätt!

Dom här använder jag, och dom hittade jag på en hälsokost-affär:

 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


www.iamunstoppable.blogg.se

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0