inga ursäkter.

idag är en sån dag då jag hellre hade legat i sängen och slappat hela dagen. jag sov dåligt i natt så när jag vaknade kl åtta i morse så gick det bara inte att kliva upp. jag sov vidare i nån timme och nästa gång jag vaknade så kändes det exakt lika dant. jag tänkte strunta i att träna helt och hållet. men sen kom jag på mig själv hur jag alltid ska ha saker att skylla på. inga ursäkter!! så nu sitter jag i alla fall på bussen på väg in till stan. jag är inte ett dugg sugen på att träna för tillfället. men jag tror att det kommer att ändras när jag kliver in i gymmet och känner lukten, hör ljudet osv. jag mår alltid bra när jag kliver in där. och sinnesintryck brukar ofta påminna om känslor man har vid det tillfället, så det måste ju betyda att jag mår bra av att vara där! :) nu börjar tyvärr åksjukan komma, så nu måste jag lägga ner mobilen.



ha en bra dag!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


www.iamunstoppable.blogg.se

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0