Aug. 28, 2013

har ni tröttnat på min blogg? eller har ni gett upp hoppet på att jag klarar detta? när jag skriver "tråkiga inlägg" om min vardag osv, då kommenterar ni. när jag inte bloggar på väldigt länge, då kommenterar ni. men nu när jag väl bloggar som jag ska, och ger er inlägg ni vill ha, då får jag inga kommentarer. jag går in och kollar bloggen lite då och då, bara för att se om jag har fått någon kommentar. för att se om någon uppmuntrar, peppar eller berömmer mig.

aja, nu har jag fått ut det jag skulle säga. nu ska jag fortsätta äta lunch. och ge min katt mat, för nu börjar hon tigga alldeles för mycket ;)


Kommentarer
Heart V

jag kollar din blogg nästan varjedag. blivit dålig på att kommentera.

jag gillar fortfarande din blogg.

2013-08-28 @ 13:49:49
Heart Julia

Du bloggar ju alldeles för sällan!

2013-08-28 @ 19:30:36
Heart Sara

Du gör ju blogguppehåll varannan vecka för du trillat dit med snasket igen. Klart man inte orkar kommentera när du för en gånga skull orkar blogga.

2013-08-28 @ 23:11:47
Heart Mia

Jag skulle kommentera mer om du skrev även när du trillade dit. Det känns viktigare, eller vad man ska säga, att peppa när det behövs än när allting bara rullar på.

2013-08-29 @ 12:06:39
URL: http://duvetmia.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


www.iamunstoppable.blogg.se

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0