Fitness fighten!

Jag har tappat motivationen helt och hållet. Därför har jag bestämt mig för att gå med i en lite "mindre" fitnessfight här i Gävle. Vi är ca 20-25 pers som är med och tävlar, och det håller på i 10 veckor. På tisdag ska jag göra första testet för att se hur tränad jag är. På torsdag så ska jag göra en kroppsscanning! (resultatet kommer här på bloggen). Där får jag se hur mycket bukfetma jag har, hur mycket muskel och fettprocent, hur min kropp förbränner i viloläge, osv. Sen testar man igen efter 10 veckor. Förändringen på första "testet", kroppsscanningen och alla 10 träningspass avgör vilken som vinner. Är sjukt taggad (eftersom det har gått sååå dåligt för mig de senaste veckorna). Nu jävlar SKA jag gå ner i vikt!
 
Detta är så jag:

Kommentarer
Heart Dorseen

Verkligen jättetrist att du tappat motivationen ! :/ Du var ju så himla driven från början, och det verkade inte som att ngt i hela världen kunde stoppa dig. Sjukt tråkigt, faktiskt...

Hoppas det går bättre denna gång ! Om jag var du så skulle jag skippa shaksen, och äta bra, nyttig och clean mat istället. Att gå på diet med shakes är dömt att misslyckas. Fråga mig, jag vet.

Lycka till ! <3

2013-04-12 @ 12:34:49
URL: http://dorseen.wordpress.com
Heart Veronica

Vi hejar alla på dig, Lizette!!

2013-04-12 @ 23:36:49
Heart emma

ge inte upp! Du kommer klara det!!!

2013-04-13 @ 15:31:25



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


www.iamunstoppable.blogg.se

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0