Om dom kan göra det, varför inte jag?


Kommentarer
Heart Nikita (FOTO&CITAT)

Ny blogg, ny design, ny start! Like it or not, men ge den en chans! Kraam :)

http://lifealanikita.blogg.se/

2012-12-19 @ 18:49:29
URL: http://lifealanikita.blogg.se/
Heart Emmy

Lizette! Mitt namn är Emmy och jag har precis fyllt 15 år. Först vill jag bara berömma dig, vilket mod och vilken motivation du har som vågar blogga om din resa + våga ta steget! Jag själv väger 83 kg och är 173 cm lång och har många gånger försökt gå ner i vikt. I början av detta år började jag träna och gick ner 5 kg till juni 2012 då min syster fick beskedet bröstcancer och jag totalt la av. Gick upp dom kilon jag gått ner + mer. Jag har som nyårslöfte att gå ner i vikt. För att jag ska kunna må bra och känna mig stolt över min kropp och mig själv. Hur ska jag lyckas? Har du några tips? Hur gammal var du när du märkte att du var lite överviktig? Jag var smal när jag var liten och har alltid varit fram till tonåren då jag bara har "dragit iväg för fort" som skolsyster säger.. Återigen, TACK och LYCKA TILL lizette! Kommer följa din resa! Kram Emmy 15 år

Svar: Det jag rekommenderar är att du äter regelbundet, hälsosamt och i mindre portioner än innan. Att ta bort socker och sånt också såklart. Träningen gör ju ungefär hälften av viktnedgången, så se även till att du rör på dig. Första gången jag insåg att jag var större var när jag var 12 år. Lycka till! :)
iamunstoppable.blogg.se

2012-12-19 @ 19:10:25
Heart Michelle

Bra att du är så motiverad! Jag hoppas du når ditt mål och igen jojo effekt stoppar dig:)

2012-12-23 @ 03:22:33
URL: http://michellebuluts.blogg.se
Heart H

Önskar dig all lycka!
Stod på 114 som mest också men har sedan dess gått ner.
Inte så mycket som jag vill och behöver. Får försöka dela din motivation och ta tag i mig själv igen.

Kör på och låt inget stoppa dig.

2013-01-02 @ 16:23:29



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


www.iamunstoppable.blogg.se

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0