Man kan inte alltid vara snygg.

Sitter här i min ensamhet och har svårt att sova som vanligt. Jag sitter och funderar på hur jag ska kunna videoblogga sen. För det är ju faktiskt det jag vill. Det kommer absolut inte hända ofta. Men jag tänkte mer att det skulle vara kul att se förvandlingen på något annat sätt än via bilder och text.
 
jag har aldrig videobloggat förut, och det är faktiskt någonting jag förr aldrig skulle kunna se mig själv göra. Men nu tänkte jag utmana mig själv lite grann. Nu är det såhär: Min cam är otroligt dålig, den som hör till datan alltså. Och tro det eller ej, men jag har inte ekonomin till att köpa en ny. Det kanske låter konstigt att jag pratar om dålig ekonomi då jag faktiskt har pratat om alla resor jag har gjort. Men om sanningen ska fram så vet jag inte ens hur jag ska kunna betala alla soppor osv. Det är ju inte direkt billigt. Men det löser sig. Det gör det alltid. Men i alla fall så tänkte jag att man kanske kan filma via mobilen. Vi får se hur det går. För seriöst, min cam på datan är sjukt dålig!
 
Här kommer lite "gulliga" cambilder:
Tänk vad roligt man kan ha ibland!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


www.iamunstoppable.blogg.se

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0