lördag

Idag är det lördag. Bara en dag kvar till den 3:e advent. Det börjar verkligen närma sig julafton nu och det känns så bra. För det första för att jag så gärna vill komma förbi alla dessa dagar nu för att jag faktiskt längtar till den första. Jag är så trött på detta nu. Antingen äter jag jättemycket, eller så äter jag ingenting alls. Det kan gå ett dygn utan att jag äter nu, och efter det så äter jag hur mycket som helst (fast med ångest och illamående) eftersom jag är så jävla hungrig. Jag tror att min hjärna är förvirrad, eftersom den är inställd på att äta lite och gå ner i vikt, trots att kroppen inte gör det. Jag skulle seriöst kunna börja redan nu, men jag har verkligen inte råd att köpa allt. Det kostar ju ganska mycket pengar att gå på pulverdiet, och jag är pank. Från och med i slutet av denna månad så ska jag börja få pengar en gång i månaden, så då kommer jag ha råd med allt!
 
Nu ska jag i alla fall åka till Valbo. Sandra och ungarna möter mig på köpis, och då ska vi kolla lite på julklappar. Efter det går vi väl hem till henne, så får vi se vad vi hittar på! Jag sover där inatt, eftersom vi ska till kyrkan i morgon och kolla på lucia. Jag hoppas att alla får en supertrevlig dag, det ska i alla fall jag ha! :)

Kommentarer
Heart Lovisa

Vilken härlig inställning du har, tror att du kommer fixa det galant! När man slutar med socker tar det ca 3 veckor för kroppen att vänja sig av sockersuget, efter det blir det så mycket lättare att inte fuska! Vilket pulver kommer du köra? :)

2012-12-15 @ 13:49:41
URL: http://loviisa.einarson%40hotmail.com
Heart Alexandra

Lycka till med allt och låt inget stoppa dig! Visa att du är stark och klarar av detta!
Kramar Alexandra<3

2012-12-15 @ 14:22:39
Heart mathildahansson

va gärna med i tävlingen som pågår i min blogg just nu!
kram♥

2012-12-15 @ 14:34:27
URL: http://mathildaahansson.devote.se
Heart Heléna

Har du provat dukandieten? Efter att ha ätit så i 2-3 v så har mitt godissug försvunnit och jag mår illa om jag äter något sött nu. Annars har jag ätit godis nästan varje dag... tyvärr kom jag av mig efter jag var på semester men sötsuget är fortfarande borta. Min kompis har gått ner 35 kg och har mer att gå ner med den dieten, jäkligt bra gjort!

2012-12-15 @ 15:03:33
URL: http://hemmahoshelena.blogg.se
Heart rebecka

Bra blogg! Lycka till angående viktnedgången, jag tror på dig! :)

2012-12-15 @ 16:48:18
URL: http://www.rehbecka.blogspot.com
Heart A

Köpis? Gästrikebo?

Svar: Ja:) jag bor faktiskt i Forsbacka, mellan Valbo och Sandviken.
iamunstoppable.blogg.se

2012-12-15 @ 20:08:46
Heart Anonym

Hej!
Jag gick ner 23 kg med Itrims pulver diet, jag rekommenderar den starkt!! Jag är bara 15 år men klarade den galant :)
Kämpa på!

2012-12-16 @ 20:40:18
Heart Blixa

Åh ett litet tips om du tänker köra pulverdiet kan vara att köpa kasseinprotein (ett sånt man kör när man gymmar) och kickstarta med detta i 1-2 veckor. Fördelen är att det håller en mycket mättare än pulverdietsoppor och den första tiden blir lite lättare.

En nackdel är ju att det inte är en måltidsersättning så du får inte i dig allt du behöver så lite andra vitaminer kan vara bra att ha (men under t ex 1-2 veckor hinner inga allvalrliga vitaminbrister uppstå).

Vill du inte köra så länge kan det kanske vara idé att byta ut någon enstaka pulversoppa mot kasseinprotein bara när du känner dig extra hungrig. Det blir ju så mycket lättare om man är någorlunda mätt.

2012-12-18 @ 13:55:06
URL: http://www.blixabloggar.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


www.iamunstoppable.blogg.se

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0