film-tips!

Billy Madison.
"Filmen handlar om Billy Madison, en 27-årig man, dummare än de flesta. Han lever sitt liv genom att bara flyta med i vardagen och leva på sin fars förmögenhet som är uppbyggd kring ett hotellimperium. Billys far börjar fundera över vem som ska ta över företaget efter honom och Billy känns inte som det rätta valet då han inte ens klarat av första klass utan att pappan mutat lärarna. Nu är det upp till Billy att bevisa för sin pappa att han kan klara att läsa upp 12 årskurser med en tidsgräns på 2 veckor per klass. Det är lättare sagt än gjort när man är så korkad som Billy är samt att hans fars kollega gör allt för att sätta käppar i hjulen för honom. Billy gör sitt bästa för att kämpa sig igenom skolgången och på sin väg finner han även kärleken i form av sin lärarinna i årskurs 3, Veronica Vaughn, en kvinna som han bara måste få."
Filmen går ikväll kl 22.20!
 
Jag verkligen älskar Adam Sandler! Jag tror inte att jag har sett en enda film med honom som huvudrollen som inte är bra!

Kommentarer
Heart ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Åh den är så bra! :)

2012-12-30 @ 22:19:23
URL: http://adaras.se
Heart il romanista

haha den är så rolig!

2012-12-31 @ 00:42:17
URL: http://ilromanista.se
Heart Paulina

Har fått ganska så mycket inspiration av din blogg, min diet börjar också den 1 januari :) fick ideer av din text om vad bloggen handlar om, så det blev nästan helt kopierat ;s kan såklart redigera det om du vill? Jag ska gå ner 20 kg, skulle vara kul att ge varandra motivation? =)

2012-12-31 @ 07:23:41
URL: http://paulinaskamp.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


www.iamunstoppable.blogg.se

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0