Appar jag använder!

Som ni vet så har jag ju nyss fått en ny mobil, och det innebär att jag för första gången kan använda appar. Jag har ju bara ägt mobilen i några dagar, men jag tänkte tala om vilka appar jag använder flitigt för tillfället. Det kommer bli mer nästa vecka, eftersom jag har fått tips på lite "räkna kalorier-appar" och "tränings-appar" osv..
 
Det här är som sagt det jag använder NU:
 
Fungerar superbra! Synd bara att man inte kan svara på sina kommentarer via mobilen.
 
 
Älskar detta spel! Synd bara att jag känner endast EN människa som vill spela med mig..
 
 
Superkul! Tills man har köpt allt som finns. Då är det inte så roligt längre. ;)
 
 
Ser kanske väldigt töntigt ut, men det är hur kul som helst. Jag älskar ju hästar (trots att jag är rädd för dom).
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Heart Mimmi | I Kina

Oj, jag använder massa appar. Har jobbat för HTC så jag kan Android utan och innan och är lite mobilnörd sedan dess :p

De appar jag använder mest är iaf booking.com, kinesisk-engelsk ordbok, expressen, flygresor.se, jewels legend, runkeeper, ruzzle, temple run, speedx 3D, turbo kids, skype, viber, unblock me, wordfeud och shape up (har dock tagit en paus i den sistnämnda då det är jul och nyår ;-D). Sedan använder jag andra appar också men inte så ofta.
Haha, insåg inte först nu när jag skrev ned dom, hur många appar det faktiskt är :p

2012-12-28 @ 13:50:38
URL: http://mimmis.spotlife.se
Heart Angie

Den bästa appen jag någonsin använt och som jag använder för att räkna kalorier och även hålla koll på hur mycket jag äter osv osv är "Shape Up-Club" . Jag rekommenderar denna väldigt starkt!

2012-12-29 @ 13:06:42
URL: http://angiestankar.blogg.se
Heart Klara

Hästar är så underbara :D Fast kan hålla med om att de kan vara läskiga, ändå är jag en trogen hästtjej ;D

Lycka till med viktminskningen :) Jag vet att du klarar det ♥

2012-12-29 @ 19:27:34
URL: http://www.klaravictoria.blogg.se
Heart Emma - ung mamma till Hugge

Instagram, quizkampen, wordfeud, facebook, wordpress som bloggwar har och myFitnessPal (ett tips till dig som vill gå ner i vikt!)

2012-12-30 @ 23:41:42
URL: http://emma.bloggwar.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


www.iamunstoppable.blogg.se

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0