100 saker jag vill göra innan jag dör.

Rädda någons liv.


Kommentarer
Heart Anonym

hur har det gått första dan?

2013-01-01 @ 17:35:45
Heart zandra

hej hå nu kör vi!!!!! Gott nytt år och hoppas att du/ni är taggade nu:)

2013-01-01 @ 19:03:23
URL: http://zandraisthebest.blogg.se/
Heart M

Ja visst är det en häftig känsla att fantisera om? Jag tror att inuti oss alla ligger det en hjälte och skriker om att få komma fram ;) Visserligen har jag redan räddat ett liv - min dotters när hon var bebis - men det känns inte som samma sak som att rädda en främlings liv. Med min dotter var det liksom en moderlig plikt fyllt av en hemsk rädsla att hon inte skulle överleva, och den känslan önskar jag inte någon.

2013-01-02 @ 13:06:10



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


www.iamunstoppable.blogg.se

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0